wijgaanopsafari.reismee.nl

Livingstone

Met Charlotte ging hetweer een stuk beter, Janine was maar heel iets opgeknapt, dus die bleef nog de hele dag in bed. Charlotte kon gelukkig wel mee, want we gingen relaxen bij de luxe swimmingpool!
Maar eerst gingen Inky en Vero nog naar de kapper. Dat was op Bali een enerverende bezigheid geweest, dat wilden ze hier ook wel eens proberen. En er was niks spannends aan! De salon was meer een ontmoetingsplek voor van alles en iedereen, dan dat er veel geknipt werd. Ze hadden ook maar 1 kapster, maar die deed het prima. De dames lopen er weer lekker gekortwiekt bij.
Het zwembad was heerlijk en ook de lunch hier smaakte weer prima.

Na de lunch wilden we nog even relaxen op de ligbedjes, de rust werd echter wreed verstoord. Er renden wat zebra's achter ons langs! En die waren nogal humeurig, ze waren steeds naar elkaar aan het schoppen. Wij werden er juist niet humeurig van, we vonden het wel geestig dat ze zo over dat luxe gras renden.

Reacties

Reacties

Ria Schreurs

Ik geniet van jullie verhalen. Jammer van de zieken maar hopenlijk gaat nu alles weer goed.

John van Middelkoop

Erg leuk om jullie zo te volgen, kwam er eigenlijk wel laat achter dat jullie zo te volgen waren door Richard. Gave foto's en leuke avonturen. Jullie vertellen het heel smaakvol alsof je erbij bent. Lijkt me erg mooie plekken. goeie foto's trouwens. Ik zie er straks wel meer Charlotte denk ik toch. Kaapstad en game drive kon ik me goed voorstellen omdat ik daar ook geweest ben maar daarna hebben jullie ook erg mooie plekken gezien. Jaloers zeg maar. Veel plezier nog en genieten jullie nog lekker. groetjes uit het koude Holland. John

Lidy

He Vero, na een week vakantie weer even site bij gelezen. Gaaf..
Inmiddels is het alweer bijna tijd om huiswaarts te keren, jammer voor jullie..
Blijf gezond en kom goed weer terug
en vergeet niet eerst volgende keer foto's mee te nemen, naar de collega's in Winterswijk, waar de nachtvorst z'n intrede heeft gedaan...

gr Lidy

Ria Schreurs

Het zit er al weer bijna op voor jullie. Een heel goede terugreis en ik ben reuze benieuwd naar alle foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!