wijgaanopsafari.reismee.nl

Lusaka - Amsterdam

Blinde paniek!! We zouden uiterlijk om 5.30 uur vertrekken naar het vliegveld. Berna en David brachten ons weg, want die ochtend kwam hun nieuwe groep aan en gingen zij weer op weg naar Kaapstad. Inky had de wekker gezet, alleen niet helemaal op de juiste tijd. Toen Berna om 5.30 uur op onze deur klopte en vroeg of we wakker waren vloog iedereen dan ook overeind. Niet echt prettig wakker worden, maar uiteindelijk waren we in een kwartier klaar en konden we vertrekken. De hele reis had niemand zich verslapen en stonden wij steeds als eerste bij de truck en op de allerlaatste dag ging het dan toch nog bijna mis........ Toch fijn dat Berna langs kwam voor een wake-up call.

Onderweg hadden we geen tegenslagen, dus we waren ruim op tijd op het vliegveld. De nieuwe groep had veel tijd nodig om door de douane te komen, plenty tijd dus om afscheid te nemen. Het was toch wel erg leuk dat we elkaar nog konden uitzwaaien. Wel jammer dat we daarna amper tijd hadden om te ontbijten.
Gelukkig kregen we nog ontbijt in het vliegtuig: kip piripiri of iets met lamsvlees. Beetje vreemd als ontbijt, vooral omdat we later op dag sandwiches kregen. Vermoedelijk was het cabinepersoneel ook een beetje in de warrie.
Verder verliep de vlucht prima, voor Vero leek er alleen geen einde aan te komen. Maar eindelijk kwamen we toch op Schiphol aan en konden we snel naar huis.

Helaas, onze fantastische reis zat er nu echt op. Nu maar hopen dat we snel een reünie hebben bij Mark en Claudine in hotel Fawlty Towers.

Berna

Tja dat heb ik nu gemist hè... die wake up calls, maar goed. Zit er voor mij nu ook op. Over een paar uur gaat mijn vliegtuig (en neen ik zal niet gaan slapen voor die tijd...) Kijk uit naar ons Fawlty Towers ontmoeting. Hou me zeker op de hoogte!!!