wijgaanopsafari.reismee.nl

Baie dankie!!

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels al weer ruim drie weken terug en bijna weer gewend aan alle dagelijkse beslommeringen. Aan het weer valt maar moeilijk te wennen. Maar, we kijken terug op een fantastische reis. Mooie omgevening, veel dieren (helaas geen luipaard gezien waarmee we de 'big five' compleet hadden kunnen maken) en superleuke reisgenoten.

Hierbijwillen wedan ook iedereen bedanken die via onze site ons gevolgd heeft tijens onze avonturen in Zuid Afrika, Namibië, Botswana, Zambia en Zimbabwe. Helaas hadden we weinig mogelijkheden om te internetten en duurde het telkens vrij lang voordat er weer een verhaal geplaatst kon woren. Sommige mensen werden hierdoor wat ongerust. Gelukkig was dat nergens voor nodig want met ons ging het prima.

We willen met name Ria, Lidy, John, Erik, Netty, Joke, Sandra, Sanne& Sander, Milian, Ingrid, Kristel, Ann, Eric, Caroline, Linda, Sazou, Marleen,Annie & Vincent, Charlotte, de Westrumpjes, Sandra, Jolanda, Luciënne, Mieke, Monique, Patricia, Jessica, Nell, Foukje en Wendy bedanken voor het plaatsen van een berichtje op de site. Super!!

Bedankt reisgenoten, mede dankzij jullie is het een reis geworden om nooit meer te vergeten!

Hiermee komt een einde aan deze site. Er zullen waarschijnlijk geen nieuwefoto's en verhalen meer geplaatst worden.

Baie dankie allemaal en hopelijk volgen jullie ons weer op een volgende reis (wanneer we weer gaan en waar naar toe is nu nog niet bekend, we gaan eerst nog nagenieten van deze reis)!!

Groetjes Janine, Veronique, Ingrid & Tat en Charlotte

Hallo,

Met genoegen jullie verslagen doorgekeken (ga alles nog eens in detail lezen). Met welke organisatie zijn jullie naar zuidelijk Afrika geweest? Wij willen in 2011 ook, dus vandaar.
Groeten,

Gerard

Janine

Hallo Gerard,

Wij zijn met Baobab gegaan. Wat ons betreft een aanrader. We hebben een superleuke vakantie gehad en erg leuke reisgenoten!

Dag Janine,

Bedankt voor de informatie. Ik ga kijken wat ik ermee doe. Wij reizen bij voorkeur op eigen gelegenheid, maar sluiten een resiorganisatie niet uit. Asl we op eigen gelegenheid gaan, wordt het alleen Namibie en een stukje Botswana. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,

Gerard

Dag Janine,

Een aantal maanden geleden heb ik nav jullie weblog je gevraagd met welke organisatie jullie naar Zuidelijk Afrika zijn gegaan. Misschien leuk te horen dat uiteindelijk jullie positieve ervaringen ertoe hebben geleid dat wij medio juli met ... baobab diezelfde reis gaan maken. Mocht je geinteresseerd zijn, ik hou ook altijd een reisblog bij. Dat doe ik ook bij reismee.nl. De url is : namibie-botswana11.reismee.nl.
Ik ga die weblog voor het eerst helemaal via mijn Ipad bijhouden. Vandaar dat je er nu al enkele testfoto's op vindt ( die niets met die reis te maken hebben), omdat ik even moest uitzoeken of alles ook via de Ipad kan en.... dat kan!!!

Groetjes,

Gerard&Ingrid